Kiire lühendatud teave

Kiire lühendatud teave

Millised on CliC magnetilised prillid?

CliC prillid on revolutsioon prillide maailmas. Neid on mugav kanda ja nad on stiilsed. Nende puhul on kasutatud väga väikest spetsiaalset magnetit, mis ühendab prilliklaasid ninal kiiresti ja turvaliselt ning hoiab klaase kui prille ei kasuta. Prille ära võttes piisab kui nad ninalt alla vajutada ja prillid ripuvad siis kaelal.

Kuidas valida CliC läätsesid:

Esmalt on vaja valida hoolikalt prillid ja seejärel valida korrektselt sobivad läätsed vastavalt nägemise puudustele (optiline tugevus 0,5 -3,5). Kuid seejuures on palju muud, mida tuleb jälgida nagu bioloogilised muutused, mis nõuavad spetsiaalseid läätsesid näiteks (silindrilised läätsed astigmatismi jaoks). Läätsede korrektsiooni tugevus sõltub sellest kui vana te olete ja arsti soovitustest. Kui te valite valed läätsed, siis tunnete lühikese aja jooksul silmade väsimist. Kui teil on tekkinud küsimused- palun võtke meiega ühendust e-posti teel: info@clic.lt

Kas tasumine on turvaline?

Kliendiga arveldamisel me kasutame ``Paysera`` makse platvormi. Paysera kasutab turvalist võrku andmevahetuses. Sellel platvormil on ka palju maksmise süsteeme nagu erinevad maksmise kohad, terminalid, krüptovaluutad, krediitkaardid või tavalised panga ülekanded.

Kättetoimetamine.

Kättetoimetamine on tasuta kõikides Balti riikides. Kättetoimetamine võtab aega 1- 3 päeva Leetu või Lätisse ja 2-4 päeva Eestisse. Täpsustused sihtkoha aadressi osas toimuvad meili aadressil: info@clic.lt

Tagasisaatmine.

Te saate tagastada tooted koheselt tasuta teenindaja abil, kes tooted teieni toimetab. Alati vaadake saadetis kohe üle enne kui allkirja annate. Kui prillid on vigastatud, siis tuleb seda kohe näidata transportijale, kes fikseerib olukorra saadetise dokumendina. Pärast seda teavitage e-meili abil info@clic.lt ja siis asendatakse need teile koheselt tasuta. Kui mingil põhjusel te leiate vabriku vea prillide juures, siis need asendatakse tasuta uutega. Samuti on tagastusaeg 14 päeva pärast kauba kättetoimetamist kui näiteks puudub konkreetne põhjus. Ka sellisel juhul tuleb teavitada e-meilile - info@clic.lt. Meie toodetele on 100% garantii. Kui toode teid ei rahulda, me tagastame kulud.
Kui me oleme saanud kätte vigastatud tooted, me kontrollime need üle 14 päeva jooksul ja asendame sama Toote uuega või kui klient soovib selle asendada teise mudeliga, värvivahetust või suurust muuta.

Tooted tuleb tagastada originaalpakendis koos kõikide dokumentidega, milledega Toode kliendile saadeti (instruktsioon, garantiikiri, muu informatsioon). Kui tagastate, tuleb küsida tellimuse number.
Ostja vastutab tagastatud toote täiuslikkuse eest. Kui tooted ei vasta komplektsusele, siis Müüja ei aktsepteeri tagastatud Tooteid.
Kui saadetud Tooted ei ole kvaliteetsed, tuleb kontakteeruda ja seletada asjaolu , kirjutades sellest meilile: info@clic.lt