Tagasisaatmine

Tagasisaatmine

Te saate tagastada tooted koheselt tasuta teenindaja abil, kes tooted teieni toimetab. Alati vaadake saadetis kohe üle enne kui allkirja annate. Kui prillid on vigastatud, siis tuleb seda kohe näidata transportijale, kes fikseerib olukorra saadetise dokumendina. Pärast seda teavitage e-meili abil info@clic.lt ja siis asendatakse need teile koheselt tasuta. Kui mingil põhjusel te leiate vabriku vea prillide juures, siis need asendatakse tasuta uutega. Samuti on tagastusaeg 14 päeva pärast kauba kättetoimetamist kui näiteks puudub konkreetne põhjus. Ka sellisel juhul tuleb teavitada e-meilile- info@clic.lt. Meie toodetele on 100% garantii. Kui toode teid ei rahulda, me tagastame kulud.

Kui me oleme saanud kätte vigastatud tooted, me kontrollime need üle 14 päeva jooksul ja asendame sama Toote uuega või kui klient soovib selle asendada teise mudeliga, värvivahetust või suurust muuta.

Tooted tuleb tagastada originaalpakendis koos kõikide dokumentidega, milledega Toode kliendile saadeti (instruktsioon, garantiikiri, muu informatsioon). Kui tagastate, tuleb küsida tellimuse number.

Ostja vastutab tagastatud toote täiuslikkuse eest. Kui tooted ei vasta komplektsusele, siis Müüja ei aktsepteeri tagastatud Tooteid.
Kui saadetud Tooted ei ole kvaliteetsed, tuleb kontakteeruda ja seletada asjaolu , kirjutades sellest meilile: info@clic.lt

Müüja eeldab kvaliteedi garantii olemasolu ja ei limiteeri või piira Ostja õigusi, mis on vastavuses legaalsetele EL reeglitele Ostja ja Müüja õiguste osas.

Kui te ei suuda Müüjaga nõustuda, taotlused või kaebused kaupade või teenuste kohta, mis on ostetud meie veebipoest, võite viidata elektroonilisele tarbijavaidluste lahendamisele aadressil - http://ec.europa.eu/odr/.

Defektsete toodete või mittetäieliku komplektsuse korral kui soovite kaebust esitada, tuleb Ostjal täita järgmist:

  1. Tellimuse number
  2. Pakendi foto
  3. Foto vigastatud prillidest (kui need on mehhaaniliselt defektsed ja kui nendest ei ole võimalik teha fotot)
  4. Vigastuse kirjeldus või puuduvad osad

Kui Ostja kaebab, siis ta võib pakkuda olukorrale lahendust:

  1. Uus asendus
  2. Teistsugune mudel/suurus või värv
  3. Täielik kompensatsioon

Peale kaebuse analüüsi me pakume kuni 14 päeva jooksul lahenduse.

Purunenud pakend

Kontrollige Toodete kvaliteeti , mis on kulleri poolt toimetatud tellija koju.

Kui te leiate, et ei ole reeglipärane – teatage kullerist, kes toimetas tooted;

Kontrollige, et saatedokument oleks allkirjastatud, märkige pakendi defektid ja komplektsus ja tehke akt koos kulleriga. Samuti vaadake üle Tooted, mis on pakendis ja kas on vigastusi, fikseerige see fotoga. Fotod on vajalikud tagastamise korral Müüjale.

Kui pakend ei ole vigane, siis tuleb kulleril kontrollida Tooteid. Kui te olete rahul saadetisega ja kirjutate dokumendile alla, siis olete kõigega rahul, mille kuller Ostjale toimetas.